Увага! Отримана вами рослина може відрізнятися від фото рослини, яку Ви бачите на
сайті. Саджанці
мають різний вигляд у різні сезони, а також регулярно проходять формуючу
стрижку і т.д. Тому, якщо вам важливий вигляд саджанця в даний момент, просіть менеджера
вислати фото саджанця перед
відправкою.
Іноді деякі з Вас звертаються
до нас з причини випаду саджанців. Якщо це відбулося по нашій вині,
протягом двох тижнів з моменту відправлення і підтверджується фотографіями
в момент отримання і після висадки - ми проводимо заміну.
Перелік випадків для повернення
та відшкодування.
- наявність дефектів/пошкоджень
товару лише в тому випадку коли пакування не пошкоджене і саджанці стоять
вертикально. Оглядайте товар в присутності представника «Нової пошти»
і якщо саджанці перевернуті, земля висипалась, і щось пошкоджене - пишіть
претензію до перевізника. Пошкодження отриманні внаслідок необережних дій
перевізника ми не відшкодовуємо!
- невідповідність товару
замовленому (сорт)
Для повернення коштів/заміни
товару:
- надсилаєте якісне фото
електронними засобами: при дефектах - на момент отримання товару (не після
посадки), при невідповідності сорту -на момент виявлення такого;
В інших випадках повернення та відшкодування не відбувається.