Гарантія магазину

Увага! Отримана вами рослина може відрізнятися від фото рослини, яку Ви бачите на сайті. Саджанці мають різний вигляд у різні сезони, а також регулярно проходять формуючу стрижку і т.д. Тому, якщо вам важливий вигляд саджанця в даний момент, просіть менеджера 

вислати фото саджанця перед відправкою.

Іноді деякі з Вас звертаються до нас з причини випаду саджанців. Якщо це відбулося по нашій вині, протягом двох тижнів з моменту відправлення і підтверджується фотографіями в момент отримання і після висадки - ми проводимо заміну.

Перелік випадків для повернення та відшкодування.

- наявність дефектів/пошкоджень товару лише в тому випадку коли пакування не пошкоджене і саджанці стоять вертикально.   Оглядайте товар в присутності представника «Нової пошти» і якщо саджанці перевернуті, земля висипалась, і щось пошкоджене - пишіть претензію до перевізника.  Пошкодження отриманні внаслідок необережних дій перевізника ми не відшкодовуємо!

- невідповідність товару замовленому (сорт)

Для повернення коштів/заміни товару:

- надсилаєте якісне фото електронними засобами: при дефектах - на момент отримання товару (не після посадки), при невідповідності сорту -на момент виявлення такого;

В інших випадках  повернення та відшкодування не відбувається.